Snadná reklamace

Naším cílem je dodávat Vám zboží v té nejlepší kvalitě. Pokud se ovšem přece jen stane, že při obdržení zásilky zjistíte nějakou vadu, máte možnost zboží reklamovat.

Správný postup reklamace

1. Nahlášení reklamace. Reklamaci je dobré předem oznámit emailem, nebo telefonicky. Nejhorší případ je, když nám přijde zásilka s rozbitým produktem bez ohlášení a bez reklamačního listu. Takové reklamace se zpravidla zbytečně protahují. Proto doporučujeme zavolat, nebo napsat email. Nejpozději do dvou pracovních dnů vám zašleme reklamační list. Ten si ale můžete stáhnout přímo zde.

Formulář reklamační list ke stažení.

Vyplněný formulář by měl obsahovat zejména: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo bankovního účtu, název produktu a popis závady. Vyplněný formulář nám zašlete emailem jako přílohu. Všechny takové reklamace jsou vyřízeny rychle. Pokud nám reklamační list pošlete poštou, počítejte prosím se zdržením.

2. Fotografie produktu. Pokud máte možnost, prosíme pořiďte jednu fotografii poškozeného produktu a pošlete nám ji emailem spolu s reklamačním formulářem. Není to podmínka, ale vaše reklamace bude vyřízena rychleji, a také bez zbytečného posílání zboží zpět.

3. Odeslání výrobku. Pokud je výrobek poškozený, zpravidla ho nechceme poslat zpět. Počkejte tedy prosím na případnou výzvu k navrácení produktu. Pokud vás k tomu vyzveme emailem, nebo telefonicky, výrobek odesílejte nejlépe Českou poštou, pokud možno v původním balení tak, aby nedošlo k dalšímu poškození.

Zásilku můžete zaslat na adresu: NAZU s.r.o., Zábrdovická 827/1,61500 BRNO. Označenou jako "reklamace".

4. Vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicet dní. Zákazníkům ale vycházíme maximálně vstříc a všechny reklamace řešíme během několika dní. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat.

Firma NAZU s.r.o. jako dodavatel vyrozumí spotřebitele o vyřízení reklamace písemně poštou, nebo e-mailem.